Віктор Побережник

Побережник Віктор Миколайович
Випускник кафедри 1994 року

Я 18 років працював в ASBIS Enterprises Plc — міжнародному дистриб’юторі комп’ютерних комплектуючих, ноутбуків, програмного забезпечення, смартфонів та інших аксесуарів — на посаді віце-президента з СНД, Грузії, Румунії, Болгарії й Туреччини.
Починав свою трудову кар’єру я з керівника бізнесу в Україні (1997). У 2005 році мою зону відповідальності було розширено: я відповідав за розвиток бізнесу в країнах СНД. З 2011 року я додатково відповідав за розвиток та ведення бізнесу в Румунії, Болгарії й Туреччині.
За час роботи в ASBIS я виводив на ринки інноваційні технології й нові продукти. Так, у 2014 році на ринок Україні вивів офіційні продажі iPhone.
У 2004 році був одним з ініціаторів створення Асоціації підприємств інформаційних технологій України.
31 березня 2015 року я вирішив сфокусуватися на розвитку власних бізнесів. На сьогоднішній день у моєму фокусі — розвиток енергозберігаючих технологій та ринку альтернативної енергії.
Активний учасник асоціації «Інноваційний розвиток України».

Основне, що мені дала кафедра прикладної математики, — це системне мислення, можливість зв’язати низку різних елементів у єдину систему складних відношень. Елементами є все, що оточує нас, — люди, технології, природа, бізнеси тощо. Системне мислення дає змогу побачити всю картину, збудувати причинно-наслідкові зв’язки та управляти системою функціювання підприємства, регіону, країни.
Дуже важливим у системному мисленні є пошук важеля впливу на інші системи. За правильного бачення невелика зміна в одній системі може призвести до великих корисних змін в інших системах.
Системне мислення дає змогу дивитися на декілька років уперед, планувати життя, роботу, кар’єру, бізнеси. Воно дає можливість легко долати виклики, що оточують нас сьогодні, швидко аналізувати ситуацію та швидко ухвалювати рішення на основі аналізу та поточної ситуації.

Дорогі абітурієнти! Зрозумійте, що програмуванню сьогодні вчать дуже багато навчальних закладів. Програмувати можна навчитися й самостійно. Проте, програмувати заради програмування недостатньо: у нас дуже багато молодих людей, які вміють писати код, але дуже мало тих, хто здатний поставити задачу для програмістів.
Постановник задачі — це архітектор системи, а кінцевий продукт — це завжди складна система, яка розв’язує певні задачі інших систем.
Випускники кафедри прикладної математики КПІ — це архітектори складних систем!