- Новини
- ML Week 2025
ML Week 2025
2 лютого 2025 р. о 12:00
З 27 по 31 січня у смт Славсько (Львівська обл.) проходив тиждень машинного навчання (ML Week 2025), у якому узяли участь студенти 4-х університетів:
- Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського” (кафедра прикладної математики)
- Національний університет “Львівська політехніка” (кафедра систем штучного інтелекту)
- Національний університет Харківський політехнічний інститут (кафедра комп'ютерного моделювання та аналізу даних, кафедра системного аналізу та інформаційно-аналітичних технологій, кафедра кібербезпеки)
- Національний університет “Одеська політехніка” (кафедра штучного інтелекту та аналізу даних).
63 студенти утворили 21 команду, кожна з яких складалася з 3 учасників, і усі учасники у рамках однієї команди були з різних університетів.
Студентам було запропоновано 8 проєктів від ІТ-компаній: AI House, Аврора, EPAM, Simulmedia, It-Jim, NIX та громадських об'єднань.
Команди розподілились по проєктам шляхом жеребкування, причому такий спосіб вибору проєктів був обраний самими студентами.
Протягом 4 днів студенти у командах активно працювали на отриманими проєктами, основна тематика яких була пов'язана з науками про дані та комп'ютерним зором.
У більшості проєктів, пов'язаних з науками про дані, були необхідними навички обробки природної мови (Nature Language Processing, NLP), причому, як англійської, так і української.
По кожному з проектів був куратор (ментор): працівник від організації, яка надавала проект. Куратор щодня протягом 4 днів роботи над проєктами допомагав, консультував і направляв кожну команду, щоб за такий короткий термін кожна команда отримала якомога кращий результат.
Зокрема, від компанії Simulmedia куратором проєкту був Максим Олегович Щьоголєв, який також викладає на кафедрі прикладної математики.
У останній день, 31 січня, відбулись презентації проєктів, та вибір переможців. Кожен з проєктів був по своєму цікавий, самі студенти під час презентацій наголошували на тому, що отримали цікавий та цінний досвід, пов'язаний з машинним навчанням, аналізом текстових даних та даних великого обсягу і їх комерційним застосуванням.
У результаті спільного голосування команд і жюрі, яке складалось з викладачів та кураторів проектів, перемогу отримали наступні команди:
1) К20, проєкт від компанії Аврора (до цієї команди входила студентка гр. КМ-11 Балицька Олександра);
2) К13, проєкт від компанії It-Jim (до цієї команди входив студент гр. КМ-31мн Ковріжкін Олександр);
3) К9 та К10, проєкт від компанії NIX (входили студенти гр. КМ-21мн Роман Царук та КМ-21 Бован Микола).
Також кожний учасник отримав заохочувальні подарунки, підготовлені спонсорами проєкту, компаніями Аврора, AI House та BrainStack.
Кафедра прикладної прикладної математики була представлена наступною делегацією:
- Чертов Олег Романович, завідувач кафедри, керівник делегації;
- Жук Іван Сергійович, старший викладач кафедри;
- студенти 6 курсу (КМ-31мн): Сазоненко Євгеній, Стрельцов Ілля, Царук Роман;
- студенти 5 курсу (КМ-41мн): Ковріжкін Олександр, Передерей Богдан, Сокольницький Максим;
- студенти 4 курсу (КМ-1х): Балицька Олександра, Гусар Уляна, Кракович Борислав, Пазюка Олег, Шапаренко Арсеній, Шкарупило Максим;
- студенти 3 курсу (КМ-21): Білич Андрій, Маляр Ольга, Царук Катерина;
- студенти 2 курсу (КМ-3х): Бован Микола, Латко Назар, Смольнікова Ксенія, Терещенко Матвій;
- студент 1 курсу (КМ-41): Козлов Євгеній.
Також на цьому заході півторагодинний семінар на тему “Conformal Learning ― Prediction with Accuracy Guarantees” провела Александрова Маргарита Володимирівна, колишня випускниця кафедри прикладної математики КПІ ім. Ігоря Сікорського, а наразі ― дослідниця в компанії Amazon Luxembourg. Декілька команд використали у своїх проєктах, викладений на цьому семінарі матеріал із навчання з гарантованою точністю (Conformal Learning).
Спонсорами кафедри прикладної математики на ML Week 2025 були такі компанії:
- Аврора мультимаркет — це сучасний відповідальний український бізнес, який почав своє існування у 2011 році, і продовжує динамічно розвиватись та масштабуватись. Сьогодні мережа "Аврора мультимаркет" налічує понад 1600 магазинів, 4 офіси підтримки та 5 логістичних хабів в Україні, понад 25 магазинів, офіс підтримки та логістичний хаб в Румунії. Місія компанії: Покращувати повсякденне життя людей, роблячи товари для дому і душі доступнішими! Детальніше про компанію: robota.avrora.ua
- Simulmedia — американська компанія, що спеціалізується на цільовій рекламі для телебачення, використовуючи великі дані та аналітику для оптимізації медіапланування. Вона пропонує рішення для крос-платформеного маркетингу, допомагаючи брендам досягати своєї аудиторії як через традиційне телебачення, так і цифрові платформи. Завдяки інноваціям у медіапродожах, компанія дозволяє знижувати витрати на рекламу та підвищувати її ефективність. Детальніше про компанію: simulmedia.com
- Brainstack — українська мультипродуктова IT-компанія, яка створює дохідні бізнеси у нішах Parental Control, Wellness, AI, а також розвиває власний R&D-центр. В портфоліо компанії кросплатформні застосунки та сервіси, якими користуються мільйони людей по всьому світу. Компанія за 11 років має 370+ спеціалістів, 10+ мільйонів завантажень додатків, 100+ країн-користувачів. У Brainstack чекають на людей, які люблять технології та знають, як їх створювати. У свою чергу компанія надає комфортні умови для продуктивної роботи та подальшого розвитку. Детальніше про компанію: https://happymonday.ua/company/brainstack_