Тавров Данило Юрійович
- Дата народження1991-02-21
- Місце народженняКиїв
- Освіта
Навчався спочатку в нашому рідному КПІ, де здобув усі рівні освіти від бакалавра до кандидата наук. Потім здобув ступінь магістра в Київській школі економіки, а нещодавно повернувся з Університету Каліфорнії в Берклі (США), де здобув ступінь магістра з економіки.
- Про себе
Які предмети Ви викладаєте?
«Теорія ймовірностей», «Аналіз даних», «Економетричний аналіз», читаю практики з «Теорії функцій комплексної змінної» та невеличкий курс для аспірантів про еволюційні обчислення.
Чому після прикладної математики Ви вирішили вивчити ще й економіку?
Власне кажучи, економіка — це і є прикладна математика. У нас у країні досі побутують застарілі уявлення, що економіст і бухгалтер — це щось подібне. Справжня економіка як наукова спеціальність — це передовсім статистика та аналіз даних.
Як стали викладачем?
Я пам’ятаю, як на другому курсі підійшов до Сергія Миколайовича Копичка і спитав: «Як стають викладачами?» Дуже хотілося працювати в галузі освіти, бо мені мої одногрупники завжди казали, що я вмію добре пояснити матеріал. Сподіваюся, мої студенти можуть із цим погодитися.
Що в роботі викладача для Вас найскладніше?
Завжди складно готувати нові навчальні курси. Питання навіть не стільки в тому, що потрібно опрацювати значну кількість джерел, підготувати конспект лекцій, слайди. Коли висуваєш до себе високі вимоги, завжди сумніваєшся, а чи достатньо якісно ти попрацював. Раніше це мене сильно виснажувало, зараз ставлюся до цього спокійніше.
Як проводите дозвілля?
Дуже люблю читати, у мене вдома є величенька бібліотека книжок винятково українських письменників, істориків. Швидкість купівлі нових книжок значно перевищує швидкість їх прочитання. Обожнюю театр, намагаюся щотижня його відвідувати. Граю на фортепіано, вигулюю добермана.
Чи шкода Вам відраховувати студентів?
Я за своє життя нікого не відрахував. Мені постійно щастило: усі студенти, які заслуговували на відрахування, відпадали ще до комісії. Я вважаю, що це крайній захід, але гранично важливий із педагогічних міркувань. На моїй пам’яті була низка студентів, які після відрахування поновлювалися і починали вчитися як годиться.
Чи є у Вас улюбленці серед студентів?
Я завжди зберігаю об’єктивність в оцінюванні, інакше щонайменше непрофесіонально. Але безперечно серед студентів часто є дуже здібні, а ще ліпше — з великою жагою до знань. Із такими студентами можна займатися науковою роботою, залучати їх до цікавих проєктів.