Ладогубець Тетяна Сергіївна

Які предмети Ви викладаєте?

«Методи оптимізації», «Дослідження операцій», «Математичне моделювання».

Яку школу Ви завершували?

Школу №177 м. Києва.

Чому Ви обрали саме прикладну математику?

Коли я вступала, щойно відкрили спеціальність «Прикладна математика». Я відразу ж вирішила вступати саме туди. Мені завжди була цікава математика. Але теоретичними питаннями займатися було нудно. Прикладна математика натомість дозволяє розв’язувати практичні задачі.

Як Ви стали викладачем?

Це сталося випадково. Спочатку я на кафедрі займалася науковою діяльністю. Коли бюджетне фінансування зрізали, наукових працівників запросили стати викладачами.

Чи падає з роками рівень студентів?

Рівень студентів то падає, то зростає. Загальний тренд, котрий я спостерігаю, — зменшується самостійність студентів, відсутня мотивація. Студенти не бажають самостійно працювати. Хоча окремі особистості залишаються на висоті.

Чи вважаєте Ви, що студентів варто відраховувати?

Якщо вони не хочуть учитися, то відраховувати, безперечно, варто. Якщо ж хочуть — не варто. На моїй пам’яті всі студенти, хто бажав учитися, успішно це робили. Наші вимоги не надто жорсткі.

Чи є у Вас серед студентів улюбленці?

У мене всі улюбленці. Я намагаюся до кожного ставитися однаково доброзичливо та приділяти увагу кожному студенту.

Чи вважаєте Ви, що методи викладання застарівають?

Частково так можна стверджувати. Методи, звісно, застаріли, особливо для технічного ВНЗ. Можливо, тому студентам і нецікаво вчитися.

З іншого боку, візьмімо класичні математичні курси. Невже зацікавленість студентів у них залежить від методів викладання?

Отже, важко сказати, що мотивація студентів безпосередньо залежить від методів навчання. Можливо, проблема все ж таки у відсутності політики виховання молоді, унаслідок чого розвиваються інфантильність, безвідповідальність, бажання отримати результат без докладання до цього жодних зусиль.

Як Ви відпочиваєте від студентів?

Я від них не втомлююся.

Що в роботі викладача для Вас найскладніше?

Постановка нового навчального курсу.

Чого не вистачає студентам?

Я б увела для студентів курс риторики.

Нинішні студенти не вміють чітко формулювати власні думки, відповіді на запитання.